W iExpert – ubezpieczenia dedykowane zależy nam na tym, abyś był dobrze poinformowany!
W każdej chwili możesz dowiedzieć się, na jakim etapie obsługi jest Twój wniosek. Wystarczy, że w Profilu Moje ubezpieczenia –
Wnioski albo
Polisy w kolumnie Status klikniesz na nazwę bieżącego statusu. W odrębnym oknie znajdziesz całą historię danego wniosku albo polisy wraz z wyjaśnieniem znaczenia poszczególnych statusów.
Obsługa Twojego wniosku w iExpert – ubezpieczenia dedykowane wygląda następująco:
Po elektronicznym [wysłaniu] wniosku, koniecznie od razu wydrukuj go i podpisz> nie zawsze jest to formalnie wymagane ale zawsze warto mieć pisemną kopię tak ważnego dokumentu (nawet dla własnych potrzeb).
Instrukcję, jak postępować dalej znajdziesz zawsze na elektronicznym podglądzie wniosku z poziomu Profilu Moje ubezpieczania –
Wnioski – wystarczy, że klikniesz na numer wniosku.
Po wydrukowaniu wniosku, w zależności od rodzaju ubezpieczenia, stosujemy następujące różne zasady postępowania:
Zawsze pierwszym etapem jest akceptacja ubezpieczenia i wystawienie polisy.
Jeżeli otrzymany przez nas wniosek będzie zawierał niejasności, niezwłocznie zwrócimy się do Ciebie z prośbą o wyjaśnienie – poprzez
Sprawy systemu iExpert – ubezpieczenia dedykowane. Jeżeli otworzymy nową Sprawę – zawsze zostaniesz automatycznie poinformowany przez email.
Możemy wcześniej wymagać przesłania do nas faksem, emailem lub pocztą tradycyjną wydrukowanego i odpowiednio podpisanego wniosku. W takim przypadku naszą prośbę znajdziesz w Sprawach.
Nie jest to jednak reguła, dlatego nie wysyłaj do nas podpisanego Wniosku pocztą, jeśli o to nie poprosimy.
Niezwłocznie po wystawieniu swoją polisę znajdziesz w sekcji
Polisy – jako elektroniczny podgląd danych oraz plik .pdf do pobrania.
Możemy poprosić o zapłatę całości albo części składki przed przekazaniem oryginału polisy. W takim przypadku odpowiednią informację również znajdziesz w informacji na wniosku dostępnej jeszcze przed jego wysłaniem oraz na elektronicznym podglądzie wniosku w sekcji
Wnioski.
Jeżeli wcześniejsza zapłata składki nie będzie wymagana, wówczas prześlemy komplet (oryginał i kopie) polisy ubezpieczeniowej pocztą listem poleconym.
Polisy wysyłamy pocztą na nasz koszt. Możesz zamówić przesyłkę kurierską, wysyłając taki wniosek poprzez
Sprawy.
Po otrzymaniu polisy podpisz ją zgodnie z zasadami reprezentacji właściwymi dla Ubezpieczającego.
Dalej stosujemy następujące różne zasady postępowania:
Możemy prosić o odesłanie nam podpisanej kopii polisy i podpisanego oryginału wniosku (chyba, że przesłałeś go już wcześniej).
Możemy też po prostu wysłać Tobie oryginał polisy w jednym egzemplarzu nie oczekując odesłania ani kopii wniosku ani polisy (jeżeli opłacisz całość składki w terminie).
Ważność Twojej polisy może być uzależniona od terminowej zapłaty składki. System zawsze przypomni Tobie o zbliżającym się terminie zapłaty składki poprzez email oraz jako notę dostępna w sekcji Powiadomienia.
Uwaga!
Składka ubezpieczeniowa lub jej rata powinna być zapłacona w terminie i w takiej wysokości, jak to wynika z polisy!
Skorzystaj z [twoja sugestia] – zawsze przy prawej krawędzi ekranu.